سرمایه گذاری

خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت املاک در قبرس)

اگر علاقمند به دانستن حدود قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی هستید، بهتر است از ابتدا انواع املاک و هر آنچه لازم است بدانید را در همین صفحه باهم مرور کنیم و سپس قیمت هر نوع ملک در قبرس را طبق آخرین تغییرات بازار بررسی کنیم.

فهرست مطالب پنهان

انواع املاک مسکونی با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

در این بخش به بررسی انواع املاک مسکونی از نظر زمان تحویل ملک در قبرس شمالی می‌پردازیم.

املاک آماده

املاک آماده و قابل استفاده، متعلق به شخص یا شرکت سازنده هستند. اگر از شرکت سازنده، ملکِ آماده بخرید؛ معمولا زمان کافی برای پرداخت اقساط بدون بهره دارید. ولی ملکی که از شخص خریداری می‌شود، فقط به صورت نقدی قابل معامله است.

املاک پیش خرید

املاکی که شرکت سازنده تصمیم به ساخت آن دارد و طی برنامه ریزی هایی که دارد زمان تحویل آن را به صورت دقیق و شفاف اعلام می‌کند. در صورت عدم تحویل واحد راس تاریخ مشخص شده شرکت به شما جریمه پرداخت می‌کند. (عدم تحویل به موقع در قبرس شمالی دیده نشده. فقط پروژه هایی که زمان ساخت آنها مصادف با دوران پاندمی کرونا بود با چند ماه تاخیر تحویل داده شدند، ضمن اینکه شرکت سازنده به مالکین خسارت پرداخت کرد).

از مزایای پیش‌خرید کردن باید به این موارد اشاره کرد:

  • خرید با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی
  • امکان انتخاب متریال ساخت
  • تغییرات جزیی در نقشه
  • امکان فروختن و واگذار کردن ملک، حتی قبل از آماده شدن آن

تصاویری که به عنوان نمونه ساخت به صورت تری دی از طرف شرکت سازنده ارائه شده، دقیقا در ساخت پروژه رعایت می‌شوند. در بسیاری از موارد ملک ساخته شده از تصویر تری دی بسیار زیبا تر ساخته شده است. بنابراین به تصاویر ارائه شده اعتماد کامل کنید.

خرید ملک آماده بهتر است یا ملک پیش خرید؟

باید بدانید که اگر نگران مسائلی از قبیل عدم تحویل به موقع یا فروش یک ملک پیش خرید به چند نفر با مشکلاتی از این دست هستید، راجع به قبرس شمالی سخت در اشتباهید. کشور قبرس شمالی حامی سرمایه گذاران و خریداران املاک است.

علاوه بر اعطای امتیاز اسناد عرصه و اعیان، بعد از پرداخت ۳۵٪ ارزش ملک شناسه ملکی به شما می‌دهد. زمانی که شما شناسه ملکی در اداره تاپو یا اسناد قبرس شمالی دارید، به هیچ عنوان فرد دیگری توانایی خرید و فروش ملک شما را ندارد.

ضمن اینکه دولت از سازنده ها مبلغی معادل ارزش کلی پروژه در بانک بلوکه می‌کند تا اگر به هر دلیلی پروژه با تاخیر مواجه شد از مبلغ بلوکه شده به سرمایه گذاران خسارت پرداخت کند.

اگر قصد خرید ملک با نیت سرمایه گذاری یا اخذ اقامت یا هردو را دارید، بهتر است زمان را از دست ندهید. فرصت ها همیشگی نیستند و قوانین املاک و مهاجرتی در قبرس شمالی روز به روز سخت تر می‌شود. با این امتیاز بزرگ که قوانین جدید شامل حال دوران گذشته نخواهند شد (عطف بما سبق).

 

انواع املاک مسکونی از لحاظ ساخت و نوع

در این بخش به بررسی انواع املاک مسکونی از لحاظ ساخت و نوع آن در قبرس شمالی می‌پردازیم.

آپارتمان تک بنا

این نوع از املاک معمولا در مقایسه با انواع دیگر املاک، قیمت کمتری دارند. امکانات رفاهی ندارند و معمولا محدود به پارکینگ مسقف و پنل خورشیدی و سیستم اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی که دارای استخر باشند هم وجود دارد. لوکیشن آنها معمولا مرکز شهر است و برای شاغلینی که اتومبیل شخصی ندارند و یا افراد دانشجو گزینه بسیار مناسبی است.

حدود قیمت آپارتمان در قبرس شمالی

استودیو یک خوابه دو خوابه سه خوابه پنت هاوس
آماده از 50 تا 150 هزار پوند از 70 تا 170 هزار پوند از 85 تا 200 هزار پوند از 100 تا 250 هزار پوند از 200 تا 400 هزار پوند
پیش خرید از 85 تا 180 هزار پوند از 90 تا 190 هزار پوند از 100 تا 250 هزار پوند از 130 تا 300 هزار پوند از 250 تا 700 هزار پوند

 

نمونه آپارتمان آماده (تصویر واقعی)

نمونه آپارتمان آماده برای خرید و فروش ملک در قبرس شمالی
نمونه آپارتمان آماده

=====

نمونه آپارتمان پیش خرید (تصویر مجازی)

نمونه آپارتمان پیش خرید برای خرید و فروش ملک در قبرس شمالی
نمونه آپارتمان پیش خرید

شهرک مسکونی شامل چند برج با امکانات هتل

این شهرک ها از لحاظ قیمت، امکانات و همچنین شرایط پرداخت مورد توجه بسیاری از خریداران است. مجتمع های عظیمی همچون پروژه سزار بلو، پروژه گرند سفایر و پروژه ونیز نمونه های کوچکی از این انبوه سازی ها هستند. در بسیاری از این پروژه ها شرایط اقساط بدون بهره تا ۸۴ ماه فراهم است و یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای خریداران به حساب می‌آید.

امکاناتی که در این پروژه ها وجود دارد شامل کلیه امکانات یک هتل ۵ ستاره است. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و … ) سالن های ورزشی مجهز، استخرهای متنوع روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهد کودک، سوپر مارکت، داروخانه، خودپرداز بانکی، حمام ترکی و سونا و جکوزی و هرآنچه شما برای یک زندگی آرام و شاد نیاز داشته باشید.

حدود قیمت برج شهرکی با امکانات هتل در قبرس شمالی

استودیو یک خوابه دو خوابه سه خوابه پنت هاوس
آماده از 100 تا 200 هزار پوند از 150 تا 250 هزار پوند از 200 تا 400 هزار پوند از 250 تا 550 هزار پوند از 300 هزار  تا 1 میلیون پوند
پیش خرید از 85 تا 250 هزار پوند از 110 تا 300 هزار پوند از 200 تا 500 هزار پوند از 250 تا 800 هزار پوند از 350هزار تا 1 میلیون پوند

 

نمونه آماده مجتمع با برج و امکانات هتل (تصویر واقعی)

شهرک مسکونی آماده خرید و فروش ملک در قبرس شمالی
شهرک مسکونی آماده در قبرس شمالی

====

نمونه پیش خرید برج در مجتمع با امکانات هتل (تصویر مجازی)

خرید و فروش ملک (برج) در قبرس شمالی
مجتمع مسکونی با برج و امکانات هتل پیش خرید

شهرک مسکونی دو طبقه

بسیاری از مناطق قبرس شمالی به علت حفظ بافت جزیره، اجازه ساخت بیش از دو طبقه را ندارند. از جمله مناطقی مثل اسنتپه و اطراف آن و همچنین ینی بوآز و اتوکن و اطراف آنها. در این مناطق تنها اجازه ساخت در ۳۵٪ زمین داده می‌شود و سازنده ها مجبور هستند در مساحت باقی مانده امکاناتی نظیر پارک و استخر و فضای باربیکیو و جاده سلامتی و کافه و این جور امکانات بسازند.

نکته جالب برای خریداران این است که از آنجایی که اسناد املاک در قبرس شمالی عرصه و اعیان هستند، سهم مالکین از زمین در این پروژهها بسیار زیاد است.

در قدر السهم از زمین تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کلی پروژه تقسیم می‌شود. در نتیجه مالکین این مجتمع ها به نسبت پروژه های برج سهم خیلی بیشتری از زمین دارند.

این شهرک ها معمولا امکانات کاملی دارند و معمولا به ساحل خیلی نزدیک هستند (چون در مناطق نزدیک به ساحل اجازه ساخت بیش از دو طبقه داده نمی‌شود). امکاناتی از سوپر مارکت تا ایستگاه شارژ اتومبیل های برقی.

حدود قیمت شهرک مسکونی دو طبقه در قبرس شمالی

استودیو یک خوابه دو خوابه سه خوابه
آماده از 150 تا 200 هزار پوند از 200 تا 300 هزار پوند از 250 تا 400 هزار پوند از 350 تا 550 هزار پوند
پیش خرید از 90 تا 200 هزار پوند از 150 تا 350 هزار پوند از 200 تا 400 هزار پوند از 250 تا 800 هزار پوند

نمونه آماده شهرک دو طبقه در اسنتپه گیرنه

قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی
نمونه شهرک نیمه ویلایی در قبرس

====

نمونه پیش خرید شهرک دو طبقه در قبرس شمالی

قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی
شهرک نیمه ویلایی پیش خرید

 


ویلا

قبرس شمالی به علت طبیعت بکر، امنیت بسیار بالا و نرخ پایین مالیاتی، مورد توجه بسیاری از افرادی است که به دنبال یک زندگی لوکس و آرام هستند. ویلاهایی که در مناطق اسنتپه ساخته می‌شوند بسیار لوکس و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آنها انگلیسی ها و آمریکایی ها هستند.

در تمام شهر ها و مناطق قبرس شمالی ویلاهای بسیار متنوعی برای شما داریم. فروش انحصاری اکثر آنها با ماست و از ویلاهای اقتصادی تا ویلاهای سوپر لاکچری مطابق با سلیقه و شرایط شما در فایل های یورومای موجود است.

حدود قیمت ویلا در قبرس شمالی

دوخوابه سه خوابه چهار خوابه پنج خواب به بالا
آماده از 300 تا 500 هزار پوند از 400 تا 900 هزار پوند از 600 هزار تا 2 میلیون پوند از 3 تا ۲۰ میلیون پوند
پیش خرید از 250 تا 500 هزار پوند از 300 تا 700 هزار پوند از 900 هزار تا 2 میلیون  پوند از 2 تا 4 میلیون پوند

نمونه ویلای آماده در گیرنه

قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی
نمونه ویلای آماده تحویل در گیرنه

====
نمونه ویلای پیش خرید

قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی
نمونه ویلا برای پیش خرید

 

آشنایی با شهرهای قبرس شمالی

برای خرید ملک در قبرس شمالی نیاز است که با شهرها و کلیه مناطق آن آشنایی داشته باشید. هرچند در یک مقاله جدا در این سایت به بررسی بهترین شهرهای این کشور پرداخته‌ایم، اما در اینجا نیز به طور خلاصه برخی از مناطق آن را با هم مرور می‌کنیم. در واقع این کشور، یک جواهر پنهان محسوب می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر آن را کشف کنید.

شهر زیبای کایرنیا (گیرنه)

این شهرِ بسیار زیبا یکی از جواهرات قبرس محسوب شده و دارای یک بندر بسیار جذاب است. شما می‌توانید در خیابان‌های سنگ‌فرش شده‌ی آن قدم بزنید، غذاهای محلی میل کنید و از این شهر لذت ببرید. گیرنه شهری است که پیشنهاد می‌کنیم تمام مسافران از آن دیدن کنند و زیبایی خیره‌کننده سواحل گیرنه را کشف کنند. شما عزیزان چه دنبال آرامش باشید و چه ماجراجو از این‌گونه سواحل لذت خواهید برد. دانشجویان، گردشگران و به طور کلی مسافرانی که علاقه به زندگی در مکان فوق‌العاده زیبا و آرام دارند، شهر گیرنه برای آنها بسیار مناسب است. این مکان زیبا به یکی از جاذبه‌های گردشگری قبرس شمالی تبدیل شده است.

قیمت خرید و فروش ملک در قبرس شمالی
یک پروژه لوکس در گیرنه

شهر تاریخی فاماگوستا

شهر فاماگوستا که به دلیل تاریخ غنی‌اش به خوبی شناخته شده، دارای دیوارهای الهام‌بخش و باستانی است. شما عزیزان می‌توانید از مکان‌های تاریخی این شهر بندری و شگفت‌انگیز دیدن کنید. ترکیب بافت سنتی و مدرن در این شهر، بر جذابیت آن افزوده است.

شهر جذاب نیکوزیا (لفکوشا)

نیکوزیا پایتخت قبرس شمالی است و ترکیب جذابی از تاریخ و مدرنیته را به خوبی ارائه می‌دهد. این شهر فضای منحصر به فردی دارد و می‌توانید مغازه‌ها و رستوران‌های محلی بسیار زیادی را در آن مشاهده کنید. از نیکوزیا سوغاتی‌های بی‌نظیری بخرید، از زیبایی‌های موزه زنده آن لذت ببرید و مطمئن باشید تمام احتیاجات شما را برآورده می‌کند.

شهر بزرگ اسکله

یکی از بزرگترین شهرهای قبرس شمالی اسکله است. این شهر به دلیل سواحل طلایی که دارد بسیار معروف است‌. شهر زیبای اسکله یکی از لذت‌بخش‌ترین مناطق این کشور محسوب می‌شود. در مناطقی از این شهر که به دریا دید دارد، ساخت‌وسازهای بسیار زیادی انجام شده و منطقه بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. به طور کلی شهرهای این کشور به دلیل امکانات بسیار مناسبی که دارد، برای گردشگری و تفریح بسیار جذاب است.

شهر گوزل یورت یا شهر میوه

از آنجایی که مرکبات کشت شده در شهر گوزل یورت شهرت جهانی دارد، در نتیجه به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین مولد محصولات کشاورزی و به ویژه میوه در قبرس شمالی محسوب می‌شود. به طور کلی هر یک از شهرهای قبرس شمالی اهمیت ویژه‌ای دارند، بهتر است این شهرها را از نزدیک مشاهده کنید تا به زیبایی آنها بهتر پی ببرید و برای خرید ملک انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. البته همان‌طور که در این مطلب ذکر کردیم، می‌توانید از قبرس شمالی به صورت آنلاین ملک موردنظر خود را خریداری کرده و از مشاوران معتبر درخواست کنید تا شما را با این مناطق به صورت مجازی آشنا کنند.

شهر لفکه (بهشت مخفی)

به دلیل اینکه در این شهر سد بزرگی وجود دارد، کشاورزی در آن رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. اگر شما کمی شهر لفکه قدم بزنید متوجه ماشین‌های کشاورزی مانند تراکتور خواهید شد. به همین دلیل، ظاهر این شهر حالت روستایی به خود گرفته است. اگر به این شهر سفر می‌کنید، غذاهای لذیذ و ترکی آن را از دست ندهید، زیرا بسیار معروف و خوشمزه است‌. همچنین دارای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیار زیادی است که کاخ لوونی یکی از آنها بوده که گردشگران بسیار زیادی را جذب کرده است.

 

خرید ملک در قبرس شمالی
خرید ملک با یک شرکت معتبر

 

 

مزایای مهم خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ایست که دارای مرز آبی با کشورهایی مثل یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر میباشد و همین موقعیت باعث رونق بنادر تجاری قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری مستقل از قبرس جنوبی است که در استفاده از برخی فناوری های نوین بسیار از قبرس جنوبی و دیگر کشورهای اروپا جلوتر است.

مثلا در صنایع حامی محیط زیست: تولید اتومبیل برقی همتای تسلا (گونسل) و همچنین ساخت خانه هایی با چاپگرهای سه بعدی؛ و یا در زمینه های پزشکی: تکنولوژی مدرن آی وی اف که باعث جذب توریست های پزشکی از سرتاسر دنیا به کشور قبرس شمالی است.

مهم ترین نکته ای که در سالهای اخیر باعث تمرکز و توجه بسیار زیاد قدرتهای جهانی و سرمایه گذاران خارجی به جزیره قبرس شده است کشف منابع گازی فراوان در جنوب شرقی جزیره قبرس است. استخراج منابع با موافقت دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی و با منافع یکسان به زودی صورت خواهد گرفت.

متوسط دما در تابستان ۳۰ درجه و در زمستان ۱۸ درجه است. در جزیره قبرس آفتاب همیشه حضور دارد و به دلیل هوای پاک و عدم استفاده از مواد مخرب لایه اوزون؛ اشعات آفتاب به نسبت کشورهای دیگر مثل استرالیا تاثیر مخرب کمتری دارد.

قبرس فاقد کارخانه و صنایع آلاینده است و اتومبیل هایی با عمر بیشتر از ۵ سال در راستای اصول محیط زیست، اجازه ورود به جزیره را ندارند.

جاذبه های طبیعی قبرس

تمیزترین دریا و ساحل: بر اساس گزارش کمیسیون اروپا و آژانس محیط زیست اروپا (EEA) قبرس با ۹۹.۱٪ بالاترین کیفیت دریا و ساحل را در اتحادیه اروپا دارد.

طبیعت قبرس شمالی
دریای تمیز و بی نظیر قبرس

 

طبیعت بکر: دلفین ها، لاکپشت ها و فلامینگوهای مهاجر، و یا آفتاب پرست و بز کوهی جزو حیوانات بومی و  از گونه های محلی منطقه هستند. گونه های نایاب قارچ ها و سبزیجات خوراکی و گل های تزیینی نیز گوشه هایی از طبیعت بکر این جزیره زیبا هستند.

جاذبه های تاریخی و فرهنگی

مطابق اساطیر یونان باستان جزیره قبرس زادگاه آفرودیت الهه عشق است. معابد یونانی (مثل بلاپایس در گیرنه) و شهرهای رومی (مثل سالامیس در فاماگوستا) زیبایی فوق العاده ای دارند. کاخ وونی در لفکه هم کاخی بوده که در زمان سلطه ایران بر این جزیره ساخته شده است. علاوه بر اینها قلعه های صلیبی زیادی مثل قلعه-کلیسای سنت هیلاریون و بوفاونتو در گیرنه نیز در این کشور وجود دارند.

در کنار آثار تاریخی می‌توانیم از فرهنگ غنی مردم قبرس که ترکیبی از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی است صحبت کنیم که باعث جذب توریست ها و مهاجرین زیادی از سرتاسر دنیا به این کشور زیبا می‌شود.

غذاهای اورگانیک و سالم مدیترانه‌ای قبرس که با مواد غذایی محلی و بدون مواد افزودنی تهیه می‌شوند، از جمله دلایلی است که باعث بالا بودن سلامت عمومی و افزایش عمر ساکنین قبرس است.

 

امنیت، از مهمترین مزایای سرمایه گذاری ملکی در قبرس شمالی

Express Magazine UK

پنجمین کشور امن جهان مطابق فاکتورهای: برخورد دولت هنگام بلایای طبیعی، سیستم های مراقبت بهداشتی، میزان جرایم و تهدیدهای تروریستی.

Money Observer UK

اولین کشور امن جهان بین کشورهای با جمعیت کمتر از ۵ میلیون مطابق فاکتورهای: انتشار گاز دی اکسید کربن،امید به زندگی، پرسنل پلیس ملی، مرگ و میر ترافیکی و سرقت و حمله.

Forbes USA

امن ترین و سودآورترین منطقه ساحلی جهان برای سرمایه گذاری مطابق با فاکتورهای: امکانات پزشکی بالا، زیرساخت‌های گردشگری توسعه‌یافته از جمله کلاب ها، امکانات ورزشی با کیفیت، کازینوها و هتل‌های مجلل مقرون به صرفه‌.

بر اساس آمار اتحادیه املاک قبرس شمالی، بعد از دوران پاندمی کرونا رشد سالانه قیمت املاک پیش خرید بیش از ۵۰٪ در سال و رشد سالانه قیمت املاک آماده بیش از ۱۵٪ در سال است.

نرخ اجاره املاک در قبرس شمالی بین ۷ تا ۸ درصد قیمت ملک به صورت سالانه است. خرید و فروش و اجاره املاک با پوند انگستان صورت میگیرد و در اسناد و مدارک مربوطه نیز با پوند انگلستان ثبت میشود.

امکان پرداخت نقد و خرید اقساطی و پیش خرید ملک با پرداخت حداقل ۳۵ درصد از مبلغ کل ملک وجود دارد. از مزایای دیگر خرید ملک در قبرس شمالی این است که بعد از پرداخت حداقل ۳۵٪ ارزش ملک، شما میتوانید برای دریافت اقامت خود و خانوادهتان اقدام کنید. و مابقی ملبغ ملک را در اقساط بلند مدت و بدون بهره به شرکت سازنده پرداخت کنید.

طبق قوانین قبرس شمالی، شما پس از اینکه پرداخت اولیه را انجام دادید، صاحب قطعی ملک خواهید شد. مدارک و شناسه ملک به نام شما صادر می شود. همچنین قرارداد شما با فروشنده، در سازمان ثبت اسناد به ثبت خواهد رسید.

این قانون برای اطمینان خاطر خریدار از اینکه فروشنده ملک را به چندین نفر نمیفروشد وضع شده است. قوانین حاکم بر قبرس شمالی، همواره حامی سرمایه گذاران و مهاجران میباشد.

دریافت سند تک برگ قطعی عرصه و اعیان و مادام العمر به نام خریدار خارجی از دیگر مزایای خرید ملک در قبرس شمالی می باشد. بر طبق قوانین دولت قبرس، سند ملک برای سرمایه گذاران خارجی و مردمان کشور قبرس کاملا یکسان است. و حتی بعد از فوت خریدار در صورت وجود وصیتنامه بر اساس وصیت نامه بین وراث تقسیم میشود. در صورت نداشتن وصیتنامه دولت اموال را به صورت مساوی بین وراث تقسیم میکند.

دولت قبرس برخلاف کشورهایی نظیر گرجستان، ترکیه و…. هیچ سهمی از ملک خریداران خارجی نخواهد داشت.

روند خرید ملک و دریافت اقامت سریع و آسان از دیگر مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی است. پس از پرداخت ۳۵ درصد از مبلغ کل، ملک مورد نظر به نام مشتری ثبت خواهد شد. سپس امکان انجام مراحل اخذ اقامت که بین سه هفته تا دو ماه طول می کشد فراهم میشود. همچنین فرآیند تنظیم قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده است.

افراد خارجی می توانند به راحتی مالکیت قطعی و صد در صد بر ملک خریداری شده داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که سند ملک ورثه ای که مشابه آن در کشورهایی نظیر دبی، یونان، ارمنستان و کشورهای اروپایی دیده نمی شود؛ به خریدار داده میشود.

پلیس مهاجرت در قبرس شمالی براساس ملک ثبت شده به نام شما، پروسه اقامت شما و خانواده تان را پیش می برد. لذا از نظر قانونی این بخش کار بسیار با دقت و با نظارت کامل قانون انجام می گیرد که بستری مناسب جهت ترغیب و بهره مندی سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف اروپایی، روسیه و ایران فراهم کرده است.

 

هزینه های جانبی خرید ملک در قبرس شمالی

در نظر داشته باشید هزینه انتقال سند برای افراد خارجی معادل ۱۲ درصد قیمت ملک است و این قضیه برای املاک دست دوم و نو یکسان است. حال ذکر این نکته لازم است که بدانید شما باید ۶درصد از این مبلغ را هنگام ثبت قرارداد و ۶درصد باقیمانده را هنگام دریافت سند پرداخت کنید. علاوه بر اینها برای املاک نو ۵درصد ارزش ملک به عنوان مالیات پرداخت میشود (فقط یک بار) و نیم درصد هم هزینه ابطال تمبر.

⇓دانلود کاتالوگ مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی⇓

کاتالوگ یورومای.pptx

هزینه‌های خرید ملک در قبرس شمالی به چه عواملی بستگی دارد؟

این‌گونه هزینه‌ها بر اساس معیارهای مختلف بسیار متفاوت است. عواملی که برای هزینه خرید ملک در قبرس شمالی مهم است را در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • موقعیت مکانی و دسترسی
  • سن و سال ساخت ملک
  • موقعیت منطقه‌ای
  • دسترسی به ساحل و دریا

تمامی این موارد بر قیمت املاک تأثیر می‌گذارد.

 

مراحل کامل خرید ملک در قبرس شمالی

در این بخش مراحل خرید ملک در قبرس شمالی را به طور کامل شرح می‌دهیم.

انتخاب ملک و خانه مناسب

برای خرید ملک در قبرس شمالی اولین مرحله این است که با توجه به هدف و شرایط مالی، خانه مناسب را انتخاب کنید. در این مسیر می‌توانید از مشاوران خبره و معتبر نیز کمک بگیرید.

تنظیم قرارداد اولیه

پس از اینکه خانه مناسب خودتان را انتخاب کردید، باید با پرداخت ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ پوند، آن ملک موردنظر را رزرو کنید. در این صورت از شرکت سازنده یک پیش‌قرارداد دریافت کرده که در آن کل شرایط پرداختی شما ذکر شده، همچنین مبلغ ملک نیز مشخص می‌شود. البته دقت کنید که مبلغ دپوزیت یا پیش پرداخت برای محاسبه مبلغ کل در نظر گرفته و از آن کم خواهد شد.

کامل کردن ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد

پس از اینکه دپوزیت یا پیش پرداخت را پرداخت کردید، به شما بین ۳۰ تا ۴۵ روز فرصت داده می‌شود تا ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد را پرداخت کنید. در این صورت قرارداد خانه تحویل شما خواهد شد.

ثبت نام اولیه و دریافت سند خانه

اگر هدف شما این است که پس از خرید ملک در قبرس اقامت بگیرید، با همین قراردادهایی که دریافت می‌کنید، می‌توانید در سایت اداره مهاجرت قبرس ثبت نام کرده و سند خانه خودتان را دریافت کنید‌. البته در برخی از مواقع نیاز است که شما حضوری برای پیگیری کار خودتان مراجعه کنید. در این سامانه صفحه اولِ پاسپورت و سند ملکی که خریداری کرده‌اید یا قرارداد اجاره را به طور کامل آپلود می‌کنید. در این صورت زمان مشخصی تعیین می‌شود تا به اداره پلیس مراجعه کرده و مدارک شما تأیید شود. همچنین تست خون و آزمایش‌های دیگری را انجام می‌دهید تا با پرداخت مالیات و بیمه سلامت، اقامت شما تکمیل شود.

 

نحوه خرید آنلاین ملک در قبرس شمالی

اگر تمایل دارید به صورت آنلاین ملک موردنظر خودتان را در قبرس شمالی خریداری کنید، می‌توانید از کارشناسان متبحر در این زمینه بهره بگیرید. در این صورت کارشناس حرفه‌ای کلیه پروژه‌ها را نشان داده، همچنین توانایی این را دارد که به صورت آنلاین با شما ارتباط تصویری برقرار کند. در این صورت شما می‌توانید ملک موردنظر را خریداری کنید. حتی آن کارشناس می‌تواند به محل ملک مدنظر شما رفته و جزئیات بیشتری از پروژه‌ای که انتخاب کرده‌اید را به صورت تصویری برای شما ارائه دهد.

♦ پس از اینکه شما تصمیم نهایی را برای خرید انجام دادید، پیش پرداخت یا درواقع همان دپوزیت که بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ پوند است را پرداخت می‌کنید تا ملک موردنظرتان را بتوانید رزرو کنید. شما می‌توانید برای امضای نهایی به قبرس شمالی تشریف ببرید یا اینکه قرارداد را اسکن کرده و برای شخص موردنظر ارسال کنید.

♦ دقت کنید قبل از اینکه خرید آنلاین داشته باشید، نیاز است که از هزینه‌های زندگی در آن کشور اطلاع پیدا کرده و حتی با مواد غذایی که مصرف می‌کنند آشنا باشید تا بتوانید تصمیم قطعی بگیرید که آیا آمادگی برای تجربه یک زندگی جدید و خرید یک خانه در قبرس را دارید یا خیر. در این مسیر از آن دسته کارشناسان معتبر مشورت بگیرید که به صورت صادقانه تمامی موارد را به شما توضیح می‌دهند. برخی از مؤسسات غیرمعتبر به مشتریان اطلاعات غلط داده و آنها را دچار مشکل می‌کنند. حتی این‌گونه مشتریان برای دریافت اقامت نیز به مشکلات زیادی برخورد خواهند کرد.

 

۷ مشکل خرید ملک در قبرس شمالی

هرچند که خرید ملک در قبرس شمالی مزایای بسیار زیادی دارد و در این محتوا نیز به طور کامل آنها را مورد بررسی قرار دادیم، اما نیاز است که با مشکلات خاص آن نیز آشنایی داشته باشید تا در ادامه برایتان مشکل خاصی ایجاد نشود.

۱) کمیسیون‌های خیلی بالا

شاید تاکنون به این مشکل بر نخورده باشید اما باید بدانید که بر روی برخی از املاک قبرس، کمیسیون‌های بسیار بالا قرار دارد. همین مورد باعث می‌شود تا خریدار هزینه‌های بیشتری پرداخت کند. بنابراین شما باید بدانید که باید با مشاورین املاک معتبر ارتباط بگیرید تا کمیسیون‌های معقولی برای شما در نظر گرفته شود.

۲) فروش ملک با سند معلق و وقفی

یکی دیگر از مشکلاتی که هنگام خرید ملک در قبرس شمالی با آن مواجه می‌شوید این است که ملک با سند معلق و وقفی به فروش می‎‌رسد. شما باید بدانید که سندهای معلق ممکن است در آینده شما را دچار مشکلاتی کند که در ابتدا در مورد آن هیچ‌گونه اطلاعی ندارید.

۳) عدم اطلاع از مفاد قرارداد

از آنجایی که مفاد قراردادها معمولاً به زبان انگلیسی و ترکی نوشته شده‌اند، اکثر فارسی‌زبان‌ها به آن اهمیتی نمی‌دهند. اما در بعضی از مفاد این قراردادها برای عدم پرداختن اقساط جریمه‌های سنگین در نظر گرفته شده، همچنین برای فروش آن نیز قوانین بسیار سخت‌گیرانه‌ای وضع شده است. بنابراین قبل از اینکه قرارداد را امضا کنید، حتماً از کارشناس مربوطه و یا مشاور املاک درخواست کنید آن را به دقت بخوانند تا هنگامی‌که قرارداد را امضا می‌کنید با تمامی بندهای آن آشنایی داشته باشید.

۴) عدم دریافت رسید هنگام پرداخت دپوزیت

یکی دیگر از مهمترین مشکلاتی که ممکن است گریبانگیر خریداران بشود، این است که برخی از افراد هنگام دپوزیت یا پیش پرداخت رسید دریافت نمی‌کنند‌. در نتیجه ممکن است این مبلغ به عنوان هزینه ملک محسوب نشود و مشکلاتی را به وجود آورد.

۵) دستکاری کردن قیمت‌های واقعی

برخی از افراد متفرقه بر روی قیمت املاک قبرس شمالی دستکاری‌هایی می‌کنند. اما شما باید بدانید که قیمت این‌گونه خانه‌ها از سوی کمپانی سازنده به شرکت‌های خرید و فروش ابلاغ می‌شود و آنها حق هیچ‌گونه افزایش قیمتی ندارند. حتی برخی از قیمت‌ها با آخرین تغییرات آپدیت و به صورت فایل برای شرکت‌ها ارسال خواهد شد. بنابراین اگر فروشنده قیمت غیرواقعی برای ملک موردنظر شما اعلام کند، شما را در آینده دچار مشکلات بسیار زیادی خواهد کرد.

۶) محدودیت‌های سفر به قبرس شمالی

از آنجایی که پروازهای ورودی خروجی به قبرس شمالی زیاد نیست، در نتیجه نمی‌توانید در هرزمانی که مدنظرتان بود بلیط پیدا کنید. بنابراین ممکن است برای ورود و خروج از قبرس شمالی مشکلات و چالش‌هایی داشته باشید. این مورد را هنگام سرمایه‌گذاری و خرید ملک در این کشور در نظر داشته باشید. البته در ابتدای مسیر، این مشکلات بیشتر به چشم می‌آید، اما هنگامی که شما ملک موردنظرتان را خریداری کردید و اقامت دائم گرفتید، از سفرهای شما تا حد زیادی کاسته می‌شود.

۷) فقدان مشاغل صنعتی

اگر قصد دارید پس از خرید ملک در قبرس شمالی در این کشور زندگی کنید، همچنین در مشاغل صنعتی نیز تخصص خوبی کسب کرده‌اید، باید بدانید که تقریباً این‌گونه مشاغل در این کشور وجود ندارد، زیرا صنعت گردشگری و کشتی‌رانی اولویت اقتصادی این کشور محسوب می‌شود. البته اگر شما خلاق باشید می‌توانید کسب و کار خوبی در این زمینه راه‌اندازی کرده و ضعف این کشور را به یک مزیت تبدیل کنید.

 

بهترین املاک برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

اگر املاک و مستقلات این کشور به دریا یا کوه نزدیک‌تر باشد، گران‌تر و سودآورتر است. به طور کلی بهترین املاک برای سرمایه‌گذاری دارای چنین ویژگی‌هایی است. بنابراین برای خرید این‌گونه املاک باید بودجه خودتان را در نظر بگیرید. به عنوان مثال یک آپارتمانی که منظره زیبایی از کوه یا دریا داشته، همچنین در طبقات بالاتر باشد، قیمت بسیار بیشتری دارد. اما فراموش نکنید که این‌گونه سرمایه‌گذاری‌ها بسیار عاقلانه است، زیرا افزایش محبوبیت و تقاضای املاکی که دارای منظره دریا هستند باورنکردنی  است.

 

اقامت دائم در قبرس شمالی از طریق خرید ملک

از آنجایی که قبرس شمالی کشوری بسیار زیبا با مناظر طبیعی خیره‌کننده همچنین فرهنگ و تاریخ غنی است، افراد بسیار زیادی تمایل به اخذ اقامتِ این کشور را دارند. هرچند برای اقامت دائم روش‌های مختلفی مانند حق تولد، ازدواج، تحصیل، اشتغال و تابعیت وجود دارد، اما خرید ملک و سرمایه‌گذاری بهترین راه برای اخذ اقامت در این کشور است. زیرا در این صورت دولت قبرس شمالی برای خریداران امکانات ویژه‌ای در نظر می‌گیرد. در ادامه این مطلب به برخی از مزیت‌های مهم اقامت دائم در قبرس شمالی می‌پردازیم.

 

۷ مزیت اقامت در قبرس شمالی

همان‌طور که ذکر کردیم روش‌های مختلفی برای اقامت در قبرس شمالی وجود دارد. یک راه آسان و مطمئن، خرید ملک در این کشور است. مزیت‌های اقامت در این کشور را در این بخش شرح می‌دهیم.

۱) حق کار و زندگی

شما پس از اینکه اقامت قبرس شمالی را دریافت کردید، به عنوان یک شهروند می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در این کشور زندگی و کار کنید.

۲) دسترسی به تمامی خدمات اجتماعی

شهروند قبرس شمالی از خدمات اجتماعی از جمله آموزش، رفاه اجتماعی و سایر مراقبت‌های بهداشتی به آسانی دسترسی دارد.

۳) فرصت‌های تجاری فراوان

اگر اقامت قبرس شمالی را دریافت کنید، به عنوان یک شهروند می‌توانید بدون هیچ محدودیتی کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کرده یا اینکه در این کشور سرمایه‌گذاری کنید.

۴) مالکیت املاک مختلف

شهروندان قبرس شمالی می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی در این کشور دارایی‌های بسیار زیادی داشته باشند.

۵) اقامت دوگانه

قبرس شمالی اجازه اقامت دوگانه را به شما می‌دهد. در واقع می‌توانید همزمان غیر از این کشور در کشور دیگری نیز اقامت داشته باشید.

۶) ثبات سیاسی

کشور قبرس شمالی ثبات سیاسی با حکومتی دموکراتیک دارد. در نتیجه محیطی بسیار امن و مطمئن برای شهروندان خودش فراهم می‌کند.

۷) مزایای مالیاتی

اگر شما شهروند قبرس شمالی شوید، نرخ مالیات شخصی و شرکتی بسیار پایینی برای شما در نظر گرفته می‌شود.

البته دقت کنید در صورتی که قصد اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک در این کشور را دارید، حتماً مشاوره تخصصی از افراد یا مؤسسات معتبر دریافت کنید. سپس با توجه به بودجه و سرمایه خود بهترین ملک را انتخاب کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن اقامت قبرس شمالی را به راحتی دریافت کنید‌.

 

امکانات عمومی در قبرس شمالی

یکی از مهمترین دلایلی که این کشور را به یک مقصد جذاب برای زندگی و تجارت تبدیل کرده این است که امکانات عمومی و زیرساختی به طور گسترده برای تمامی افراد مهیا است. در ادامه این مطلب به بررسی این‌گونه امکانات عمومی و زیرساختی می‌پردازیم.

  • از آنجایی که در قبرس شمالی بازارها، مراکز خرید و رستوران‌های بسیار متنوعی وجود دارد، در نتیجه فرصت خوبی برای هرگونه تفریح و خرید فراهم است.
  • همچنین این کشور دارای پارک‌ها و فضاهای سبز بسیار فراوانی است که محیطی سالم، سبز و زیبا را برای فعالیت روزمره گردآوری کرده است.
  • در قبرس شمالی خدمات درمانی، بسیار پیشرفته و دارای استانداردهای جهانی است. بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید از خدمات بهداشتی باکیفیت بهره‌مند شوید.
  • خدمات اینترنت پرسرعت و شبکه ارتباطات پیشرفته باعث می‌شود افرادی که در این کشور ساکن هستند دسترسی بسیار آسانی به جهان دیجیتال داشته باشند. در نتیجه با همدیگر ارتباطات بسیار مؤثرتری برقرار می‌کنند.

 

نظرات مردم در مورد خرید ملک در قبرس شمالی

اگر می‌خواهید در قبرس شمالی، ملک مناسبی چه به صورت آنلاین و چه حضوری خریداری کنید، بهتر است قبل از آن نظرات افراد دیگر در مورد اقداماتی که در این زمینه انجام داده‌اند را بخوانید تا با تجربیات آن‌ها آشنا شده و بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. البته این بخش نظرات را به مرور زمان تکمیل خواهیم کرد تا با تجربیات بیشتری آشنا شوید.

♦ یکی از افراد پیام داده که دو سال پیش قیمت خانه‌ای که در قبرس شمالی خریداری کرده، بیش از دو برابر شده و از این بابت بسیار خوشحال است.

♦ فرد دیگری پیام داده من تجربه مهاجرت به اتریش را نیز داشتم. اما مهاجرت به قبرس شمالی برای من تجربه متفاوتی را رقم زده است. در اینجا به هیچ وجه احساس غربت نمی‌کنم و آرامش بیشتری دارم.

♦ یکی دیگر از عزیزان توصیه کرده حتماً از افراد و شرکت‌های معتبر مشاوره بگیرید، زیرا کلاهبرداران زیادی از سمت ترکیه وارد یونان و قبرس شده‌اند و شما را دچار مشکلات بسیار زیادی می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید هنگامی‌که یک بازار شروع به رشد کند سر و کله کلاهبرداران نیز پیدا شده و ضررهای بسیار زیادی به خریداران وارد می‌کنند.

♦ فرد دیگری ابراز دلسوزی کرده و به افراد پیشنهاد داده که هنگام خرید ملک دقت بسیار زیادی کنند، زیرا یکی از مهمترین تصمیماتی است که در زندگی بر عهده آنها خواهد بود و یک سرمایه‌گذاری بلندمدت محسوب می‌شود. بنابراین حال که قصد خرید ملک در یک کشور خارجی را دارید، تمامی جوانب آن را در نظر گرفته، سپس تصمیم قطعی بگیرید.

♦ یکی دیگر از خریداران ذکر کرده بازار خرید ملک از ترکیه به سمت قبرس رفته است. او نظر خودش را برای خرید خانه در استانبول تغییر داده و قبرس شمالی را برای خرید ملک در نظر گرفته است.

♦ مشتری دیگری پیام داده من چندین سال پیش به قبرس شمالی دعوت شدم و چند روز آنجا ماندم، اما برایم هیچ جذابیتی نداشت. حال که پس از سال‌ها به این کشور سفر کردم، تغییرات بسیار زیادی رخ داده و دقیقاً مانند دبی هر روز در حال بهتر شدن است. این موضوع من را بسیار وسوسه کرده که در این کشور، ملک موردنظر خودم را خریداری کنم.

♦ فرد دیگری پیام داده یکی از خوبی‌های خرید ملک در قبرس شمالی این است که شما پس از خرید آن می‌توانید اقامت این کشور را نیز دریافت کنید. حتی می‌توانید از گزینه‌های ارزان آن شروع کنید، اما باید بدانید که جاهای ارزان برای زندگی آن‌چنان مناسب نیست و قیمت‌ها رشد آن‌چنانی نخواهد داشت. فقط برای افرادی مناسب است که دنبال اقامت هستند، حتی فروش این‌گونه املاک ارزان نیز به سختی انجام خواهد شد.

♦ فرد دیگری پیام داده یکی از تجربیات من برای خرید ملک در قبرس شمالی این است که سوئیت (استدیو) برای فروش بسیار کم است زیرا محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. اما از آنجایی که این مناطق برای خرید طرفداران بسیار زیادی دارد، هم می‌توان در آینده بسیار راحت آن را به فروش رساند و هم اینکه خیلی راحت اجاره می‌رود.

♦ یکی دیگر از مشتریان پیام داده من سه ماه پیش در قبرس ملک موردنظر خودم را خریدم و الان افزایش قیمت داشته است. همین نشان می‌دهد که من مسیر درستی را رفتم و به شما توصیه می‌کنم در این کشور زیبا حتماً خانه بخرید.

♦ یکی دیگر از مشتریان پیام داده موضوعی که شاید اکثر شما از آن اطلاع نداشته باشید این است که اگر فرزند بالای ۱۸ سال دارید و با شما زندگی می‌کند، شما باید به ازای هر فرزند بالای ۱۸ سال یک اتاق‌خواب برایش در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر یک فرزند بالای ۱۸ سال دارید، خانه شما باید یک خواب را حتماً داشته باشد.

♦ یکی از افراد معتقد است که بهترین شهر قبرس شمالی، گیرنه است، زیرا آب و هوای خنک‌تری دارد و بسیار سرسبز است. این فرد این فرد ذکر کرده که در تمامی شهرهای این کشور زندگی کرده، اما از گیرنه بسیار لذت می‌برد. البته در بخش جداگانه‌ای به صورت مختصر توضیحات لازم برای آشنایی با شهرهای مختلف این کشور را ارائه دادیم.

 

سوالات متداول راجع به قیمت ملک در قبرس شمالی

در ادامه به بررسی برخی از سوالات متداول در مورد خرید ملک در قبرس شمالی می‌پردازیم.

قبرس شمالی کجاست؟

قبرس شمالی مقصد بسیاری از سرمایه گذاران و توریست هایی از سرتاسر دنیاست. این کشور در شمال جزیره قبرس واقع شده است. قبرس در دریای مدیترانه است و با کشورهای ترکیه، اسراییل، مصر و یونان مرز آبی دارد. بیشترین سرمایه گذاران املاک در قبرس شمالی از کشورهای اسراییل، انگلستات، آلمان و روسیه هستند. خرید ملک در قبرس شمالی توسط ایرانیان هم در سال های اخیر بسیار رونق گرفته است.

قبرس شمالی
نقشه جزیره قبرس

جالب است بدانید کشور قبرس شمالی در سال ۲۰۲۰ توسط مجله لایو اند اینوست آورسیز به عنوان یکی از برترین نقاط جهان برای گذران دوران بازنشستگی شناخته شده است. دلایل این انتخاب عبارت هستند از: امنیت بالا، هزینه پایین زندگی، آب و هوای عالی و بدون آلودگی، تراکم کم جمعیت و نبود هیچگونه تنش سیاسی.

حدود پنجاه سال قبل (سال ۱۹۷۴) درگیری بین یونان و ترکیه در قبرس شکل گرفت. این درگیری در پی تحریکات انگلیس برای ضعیف کردن قدرت کشور قبرس صورت گرفت. قبل از درگیری، ارزش پوند قبرس بسیار بالاتر از پوند انگلستان بود ولی در حال حاضر پوند قبرس به طور کلی حذف شده است!

بعد از این درگیری کشور قبرس شمالی در شمال جزیره و با جمعیتی ترک زبان شکل گرفت. در جنوب جزیره هم که اغلب کوهستانی است مردم قبرسی یونانی زبان زندگی میکنند. مردم قبرسی یا ترک زبان هستند یا یونانی زبان ولی آنها متعلق به کشور ترکیه یا نونان نیستند و مثل عرب زبان هایی که ایرانی هستند می‌باشند.

خرید ملک به صورت اقساط بهتر است یا به صورت نقدی؟

فرقی نمیکند شما نقد بخرید یا اقساط، ولی در نظر داشته باشید که همیشه پیش‌خرید به نفع شماست! شما با پیش‌خرید مخصوصا در ابتدای معرفی پروژه این شانس را دارید که ملک را با قیمت خیلی خیلی کمتری از زمانی که ملک آماده تحویل است خریداری کنید.

ضمن اینکه هنگامی که شما ملک پیش‌خرید را نقدی میخرید، می‌توانید از تخفیفات خیلی بالایی بهره‌مند شوید. بین ۳ تا ۵ درصد از قیمت اعلام شده برای پیش‌خرید می‌توانید تخفیف آنی بگیرید. علاوه بر این از آفرهایی مثل تحویل با کلیه لوازم منزل نیز بهره‌مند شوید.

آیا برای خرید قسطی میتوانیم از بانک های قبرس شمالی وام بگیریم؟

از لحاظ قانونی هیچ منعی برای این کار وجود ندارد، به شرط آنکه شما ۷۰درصد مبلغ ملک را پرداخت کنید. ولی ما به عنوان مشاور شما این پیشنهاد را به شما نمیکنیم. چون خود شرکت های سازنده به شما اقساط طولانی بدون بهره پیشنهاد میکنند و تنها با پرداخت ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزش ملک میتوانید قرارداد را دریافت کنید و مابقی را طی اقساط بدون بهره بدون نیاز به پشت سر گذاشتن مراحل اداری وام بانکی پرداخت کنید.

فراموش نکنید که نرخ بهره بانکی در قبرس شمالی حدود هفت درصد است. بنابراین به تفع شماست که از شرایط پرداخت شرکت های سازنده استفاده کنید.

شرایط افراد خارجی برای خرید ملک در قبرس چگونه است؟

باید توجه داشته باشید که کلیه افراد خارجی و قبرسی به صورت نامحدود میتوانند در بازار پر سود املاک قبرس شمالی مشارکت کنند. فقط دو تفاوت عمده بین افراد خارجی و قبرسی در این زمینه وجود دارد:

اول اینکه فرد خارجی باید سو پیشینه از کشور مبدا تهیه کند. علاوه بر این در صورتی که ملکی نزدیک به اداره پلیس یا مراکز نظامی یا ادارات مهم سیاسی باشد فرد خارجی سند دریافت نمیکند. نکته دوم اینکه هر فرد خارجی فقط یک سند میتواند دریافت کند، ولی افراد قبرسی به صورت نامحدود میتوانند سند ملکی داشته باشند.

نگران نباشید ما از قبل بررسی کردیم و املاکی که فاقد سند می‌باشند را اصلا به شما معرفی نمیکنیم. ضمن اینکه وکیل معتبر و قوی شرکت ما کلیه مراحل را برای شما در سریع ترین زمان انجام می‌دهد.

آگهی ملک ارزان در قبرس شمالی دیده ایم. به نظر شما بخریم؟

دوستان عزیز هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست. ملک ارزانی که شما بخرید هیچ رشد قیمتی نخواهد داشت. چه بسا مجبور شوید ارزان تر از چیزی که آن را خریداری کرده اید هم به فروش برسانید. زیرا ملک دست دو مثل ملک نو قیمت سازمانی یکسان ندارد. و صاحبخانه به میل خودش قیمتی روی آن میگذارد.

در این وسط بنگاه معاملات ملکی دست دوم هم کمسیونی به دلخواه روی آن می‌کشد. و شما ممکن است با مبلغی کمتر بتوانید ملک بخرید ولی دردسرهای زیادی از جمله تعمیرات و عدم پشتیبانی فنی از سمت فروشنده خواهید داشت.

اگر قصد خرید و زندگی هم دارید باید بدانید با املاک زیر ۱۲۵ هزار پوند اقامت شما همیشه موقت است و هرسال باید آن را تمدید کنید و فقط کسانی که ملک آنها ارزش بالاتر از ۱۲۵ هزار پوند دارد می‌توانند بعد از ۵ سال درخواست اقامت دائم بدهند.

ما املاک دست دو با کیفیتی که از تمام جوانب آن ملک اطلاعات کامل داریم هم در آرشیو فایل هایمان داریم. قیمت آنها متوسط است ولی کیفیت آنها را برای شما تضمین می‌کنیم.

هرچند پیشنهاد اول و دوم و سوم ما به شما خرید از شرکت سازنده است. زیرا پشتیبانی فنی و اقساط بدون بهره را فقط و فقط با خرید از شرکت های سازنده دریافت می‌کنید. ضمن اینکه می‌توانیم به خاطر روابط کاری گسترده با شرکت های سازنده برای شما روی قیمت سازمانی املاک تخفیف بسیار خوبی بگیریم.

تیم تحریریه یورومای

شرکت یورومای توسط آقای امراه چیل با سابقه طولانی انجام امور اقامتی ایرانیان؛ با هدف کمک رسانی اصولی به تمام افرادی که قصد مهاجرت یا سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارند احداث شد. هدف تیم تحریریه یورومای، ارائه اطلاعات جامع در مورد سفر به قبرس می‌باشد.

شما هم دیدگاه خود را در کنار 8 دیدگاه زیر بنویسید.

  1. با سلام و درود بسیار عالی بود بنده در واتز اپ به شما پیام داده بودم از پیگیری عالی و حرفه ای شما ممنونم

  2. لطفا راهنمایی بفرمایید اگر چند ملک بخریم اجاره بدیم ولی اقامت نگیریم مشکلی هست؟

    1. درود بر شما خیر هیچ مشکل و منع قانونی نداره. مالک درصد کمی از درامد اجاره ای رو هنگام ثبت قرارداد اجاره باید به عنوان مالیات به دولت پرداخت کنه. در صورتی که شما خودتون قبرس باشید این مبلغ پرداخت میکنید اگر نباشید هم به کسی وکالت داده باشید اون شخص میتونه پرداخت کنه برای شما

  3. آخ اون پروژه لفگه رو عکسش گذاشتید من عاشقشم
    خودم از اوشن لایف خریدم چون داداشم هم اسکله بود ولی عاشق لفگه هستم

  4. با سلام لطفاً قیمت دقیق پیش خرید نیمه ویلایی برای بنده ارسال کنید در واتساپ
    احمدی
    ۰۹۳۵۹۰۰۵۱۲۰
    منطقه آرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *