چهارشنبه ها با امراه

تهاتر ملک ایران با قبرس و بالعکس

زیر نظر وکلا و کارشناسان یورومای

شرکت یورومای، معروف ترین و خوشنام ترین شرکت قبرسی ایرانی در کنار فعالیت های گسترده خود اقدام به تهاتر ملک قبرس و ایران کرده است. کلیه مراحل تهاتر زیر نظر وکلای دادگستری رسمی ایران و قبرس انجام خواهد شد و کارشناسان فروش کلیه مراحل را پی گیری خواهند کرد.

معنی تهاتر

تهاتر به معنی معامله ای است که با معاوظه دو کالا صورت بگیرد. در معاملات تهاتری، دو طرف معامله به جای استفاده از پول، کالا یا خدمات خود را با یکدیگر مبادله می‌کنند که در این صورت تهاتر می‌تواند موجب کاهش بدهی‌ها یا مطالبات شود.

شرایط تهاتر ملک قبرس

امکان تهاتر ملک در دو کشور مختلف وجود دارد، اما با توجه به قوانین و مقررات دو کشور مورد نظر، ممکن است برخی از شرایط و محدودیت‌ها برای این نوع معاملات وجود داشته باشد. با توجه به اینکه شرکت یورومای در ایران وکلای رسمی دادگستری را به عنوان نماینده و اعضای شرکت در اختیار مشتریان قرار می دهد و در قبرس شمالی هم وکیل رسمی شرکت جزو وکلای دادگستری قبرس است این کار با دقت و وسواس انجام خواهد شد و کلیه مراحل پله به پله زیر نظر قوانین دو کشور ایران و قبرس شمالی انجام خواهد شد.

اصول مورد نیاز برای انجام این معامله

  • معادل بودن ارزش دو ملک: همانطور که گفته شد، برای تحقق تهاتر، دو ملک مورد معامله باید از نظر ارزش، معادل یکدیگر باشند. این معادل بودن ارزش می‌تواند با توافق طرفین معامله تعیین شود یا توسط کارشناس رسمی دادگستری تعیین شود.
  • قانونی بودن ملک: ملکی که قرار است در معامله تهاتر مورد استفاده قرار گیرد، باید از نظر قانونی، سالم و قابل انتقال باشد. به عنوان مثال، ملک نباید دارای وثیقه یا رهن باشد.

ارزشگذاری ملک شما توسط کارشناسان فروش مستقر در ایران و قبرس شمالی انجام خواهد شد و قانونی بودن املاک توسط وکلا بررسی می شود.

در ویدیوی زیر توضیحات آقای امراه چیل مدیرعامل یورومای را در این باره میبینید

تیم تحریریه یورومای

شرکت یورومای توسط آقای امراه چیل با سابقه طولانی انجام امور اقامتی ایرانیان؛ با هدف کمک رسانی اصولی به تمام افرادی که قصد مهاجرت یا سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارند احداث شد. هدف تیم تحریریه یورومای، ارائه اطلاعات جامع در مورد سفر به قبرس می‌باشد.

شما هم دیدگاه خود را در کنار 2 دیدگاه زیر بنویسید.

  1. خیلی خوشحالم که برام تهاتر کردین با پروژه فور اور لایف ازتون ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *